17/09/2011

Body by Burberry


Včera mi přišel vzoreček nového parfému Body od Burberry a jeho vůně mě velmi mile překvapila. Protože jsem obvykle zvyklá používat extra jemné a lehké parfémy (např. L´eau par Kenzo nebo Davidoff - Cool Water), sama pro sebe bych si Body zařadila už do kategorie "na večer" (přesto, že je oficiálně prezentován jako "lehký a ženský"). Samotnou vůni bych charakterizovala jako velmi elegantní a osobitou, ale ne příliš vtíravou. U flakonu se tvůrce podle svých slov inspiroval architekturou a růžovým zlatem a myslím, že i celkové barevné provedení vystihuje jedinečnost této vůně. 
Svůj vzoreček si můžete zdarma objednat přes facebook.  

Yesterday I received a sample of a new perfume Body by Burberry and I was pleasantly surprised. Because I´m usually used to use very light and airy fragrances (such as L´eau par Kenzo or Cool Water by Davidoff), I would personally categorize Body as an "evening fragrance" (although it´s oficially presented as "light and feminine"). The fragrance itself I would describe is very elegant and original, but not too obtrusive. With flacon the designer inspired himself according to his words by architecutre and pink gold. I think that also general colours express the uniqueness of this fragrance.
You can order your own free sample via facebook.






Elle ღ

8 comments:

  1. Už se těším až mi taky přijde :D Za jak dlouho po objednání ti přišel? :)

    ReplyDelete
  2. D.: úplně přesně si to nepamatuju, ani jsem totiž nepočítala s tím, že by to opravdu přišlo, a hned jsem na to zapomněla :D ale myslím, že to bylo tak cca 3 týdny :)

    ReplyDelete
  3. Ahoj, omlouvám se že nešel poslat email, měla jsem plnou schránku..Už je to v pořádku :)

    made.with.love@email.cz

    ReplyDelete
  4. I'm looking to try a new fragrance, my go to bottle (Diamonds by Armani) is finishing up and I want to explore something new- thanks for the tip!

    ReplyDelete
  5. Už jsm taky objednala, tak snad mi dorazí. :)

    ReplyDelete
  6. I like this blog, congratulations! I will follow you, come see my blog and if you follow me like I'd be happy ...kiss

    www.zagufashion.com

    ReplyDelete
  7. Thanks for letting us know!

    And thanks for visiting my blog! :o)

    -Samantha

    http://thisfashionista.blogspot.com

    ReplyDelete