01/09/2011

Giveaway Nr. 2 - skončeno/ended


Jak jsem slibovala, mám pro vás ke zvláštní příležitosti další giveaway. Vybrala jsem pro vás 3 různé výhry, tak snad si najde svého favorita každý :) Pravidla jsou jednoduchá a stejná jako vždycky.

1. Sledujte (veřejně) můj blog přes Google Friends (v pravém panelu)
2. Pod článkem nechejte komentář s mailovou adresou a jakou výhru byste si přáli
3. A kdo chce, může mi popřát k narozeninám :)
Giveaway bude otevřena 15 dní (tzn. do 15. září) a může se jí zúčastnit kdokoliv. Pak náhodně vyberu 3 výherce.

As I promised I have at the special occasion another giveaway for you. I chose 3 different items and I hope everyone can find his favourite :) Rules are simple and the same as usual.


1. Follow (publicly) my blog via Google Friends (right sidebar)
2. Leave the comment with your e-mail and which item would you choose 
3. If you want, wish me happy birthday :)
Giveaway is open for 15 days (ending September 15) and is open internationally! Then I´ll randomly choose 3 winners.



řetízek/necklace ACCESSORIZE

rtěnka/lipstick KIKO

náušnice/earrings BIJOU BRIGITTE






Elle 

101 comments:

  1. i love the necklace...
    happy bday!
    xoxo
    sarastofla86@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Skvělá giveaway! Nejvíce se mi líbí řetízek s ptáčkem:)
    Všechno nejlepší:)
    wr55@centrum.cz

    ReplyDelete
  3. Ahojky, mně by se nejvíc líbil ten řetízek - je úžasný ;)
    Můj e-mail je: chroby@seznam.cz
    jo a... http://www.youtube.com/watch?v=wM5Y5OnZdU4&feature=player_embedded :D
    chroby

    ReplyDelete
  4. jéé řetííízek prosíím :D :) je užasný
    všechno nejlepší !hodně štěstí, zdraví, lásky, upěchů, sexu a všeho prostě :):D
    Mishellina@email.cz

    ReplyDelete
  5. jolana.moravcova@gmail.com
    určitě řetízek s ptáčkem:)
    jinak přeju všechno nejlepší!:)

    ReplyDelete
  6. ja chcem vtáčika!!

    Folyd.sante3@gmail.com

    všetko najlepšie teda!:D veľa koláčikov prajem:D

    ReplyDelete
  7. Přeji všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví, lásky a ať se tvému blogu daří jako do teď :)
    Líbí se mi ten řetízek s ptáčkem :)
    Pou-le@seznam.cz

    ReplyDelete
  8. Chtěla bych ten řetízek :)
    všechno nejlepší a hodně čtenářů přeju!
    mrs_tetris@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. chtěla bych taky řetízek, ale moc se mi líbí všechny ceny :)
    cant.be.perfect@seznam.cz
    Přeji ti hodně štěstí, zdraví, lásky a mnoho nových čtenářů!

    ReplyDelete
  10. Jéé, ten řetízek je nádherný! Mám podobné náušnice, takové pecičky s takovým ptáčkem! Jé! :) Ten bych chtěla! ;) Ale jinak všechny ostatní věci jsou hezké, ale náhrdelník prostě vede! :)
    Všechno nejlepší k narozeninám! :) Hodně štěstí, zdraví, lásky, ať se daří v blogování, plno nových čtenářů a tak tak :)

    ReplyDelete
  11. Já zapomněla email ;)
    gabriela.hanakova@gnj.cz

    ReplyDelete
  12. ten náhrdelník je krásny,ale aj rúž ... a všetko najlepšie k narodeninám !
    inpeaceugo@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Já bych brala náušničky :) nemají chybu! A k tvým narozeninám přeju všechno nej, hlavně abys byla zdravá a šťastná :-)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    ReplyDelete
  14. Retizek je dokonaly:)
    Krasne narozeniny a at se ti dari s blogem tak, jako doposud;)

    jana.ei@seznam.cz

    ReplyDelete
  15. všechny věcičky jsou super - brala bych všechny.
    atigram@email.cz
    vše nej

    ReplyDelete
  16. Hmm, ťažký výber, ale asi retiazka s vtáčikom :)
    kik.kik@centrum.sk
    P.S. sledujem ťa cez meno Kik.kiK, teraz mi nejako blbne prihlasovanie, tak snáď to nevadí, že som to takto vyriešila :)
    No a ešte niečo - VŠETKO NAJ, NAJ, NAJLEPŠIE A EŠTE VEĽA SKVELÝCH ČLÁNKOV A TAKÉTO SKVELÉ GIVEAWAY :)

    ReplyDelete
  17. Chtěla bych ten řetízek! :))
    sleduju)
    truongova.huong@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Chtěla bych řetízek :)Je úžasný. A všechno nejlepší :)
    Mooonisska@seznam.cz

    ReplyDelete
  19. 1. sleduji :))
    2. jansovaedita@seznam.cz a moc se mi líbí řetízek s ptáčkem! :)
    3. a všechno nejlepší ♥

    ReplyDelete
  20. sleduji :) a vybrala bych si ten krásný řetízek :) a.skowronkova@seznam.cz

    ReplyDelete
  21. rúž :)
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  22. 1. Following you on google friend connent
    2. I would love the necklace from Accesorize and my email if livrealynyc@gmail.com
    3. Happy Birthday!

    Liv @ bklynlifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jako většinu, mě taktéž okouzlil řetízek s ptáčkem.
    e-mail: Anuska.33@seznam.cz

    A všechno nejlepší! =)

    ReplyDelete
  24. such a pretty items!
    i'm following you via google friend account.
    my e-mail : mfashionfreak@hotmail.com

    and also happy birthday!! have an absolutely amazing birthday and the best birthday EVER!

    if you're not already following me you could if you want to and i'

    my blog♥mfashionfreak

    ReplyDelete
  25. Ksná giveaway a pkud bych si mohla vybrat, tak řetízek, jinak je mi to celkem jedno. :)
    veronikasiklova(at)seznam.cz

    A všechno nejlepší k narozeninám! nezapomeň se pochlubit, co pěkného jsi dostala. :)

    ReplyDelete
  26. Feliz cumpleaños! :-)
    Vlaštovka je krásná....

    hanka.bee@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Já ybch si přála tu rtěnku. Dlouho nejkaou sháním a tohle je dobrá šance. Přeji všem hodně štěstí a tobě vše nejlepši.)!

    johanka.klicova@gmail.com

    U mně je taky soutěž!

    ReplyDelete
  28. Děkuju za pozvání:)

    Ten řetízek je nádhernej! Dlouho sháním, ale nějak nenacházim... :(

    Narozeniny, jo? Tak všechno nejlepší!:) Máš výhodu, jako 90% lidí, že máš narozeniny i svátek v jinej den. Já mám obě "události" 21.2., většina lidí si vzpomene jen na jedno. A taky dostávám míň dárků:D Užij si to a pěkně to oslav:)

    Lenka.Kolackova@gmail.com

    ReplyDelete
  29. 1. prosím )
    annie.cream@seznam.cz

    ReplyDelete
  30. Woow, parádní giveaway!! Samozřejmě Ti přeji všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví, lásky a také úspěchů v životě. Jen tak dál!
    Ze všeho nejvíc se mi líbí rtěnka, ta barva je úžasná!
    valcikovam@seznam.cz

    ReplyDelete
  31. prajem ti všetko naj naj :) a veľa kreativity :)

    všetko je super ale najviac ten vtacik :)

    werrrka@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Potešila by ma retiazka :) A samozrejme, všetko najlepšie k narodkám ;)

    sange578@gmail.com

    ReplyDelete
  33. nice blog...i'm following you...my email is rezzieb@hotmail.com...i like the earrings :)
    kisses

    ReplyDelete
  34. ten ptáček je super!:-)
    jahranst@seznam.cz
    a samozřejmě: Vše nej!:-)

    ReplyDelete
  35. řetízek! :))

    vše nejlepší hodně štěstí,zdraví lásky,a zejmena 2slovy popsat krásné narozeniny!!!! :-)

    surovych.lucie@seznam.cz

    ReplyDelete
  36. ja si prosím tú retiazku :)

    mart.repanova@gmail.com

    ReplyDelete
  37. ptáček je krásnej, takže bych prosila toho :-)
    horka.natalie@seznam.cz

    ReplyDelete
  38. Leni, všechno nejlepší k narozeninám, ať jsi spokojená v nové škole a ať máš pořád tolik pozitivní energie! Pokud by se čirou náhodou na mě usmálo štěstí, tak se mi líbí taky ten řetízek :-).
    katcharina@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Tak já tedy řetízek s ptáčkem prosím.. =)
    dotydot@seznam.cz
    A přeji mnohoho štěstí k narozeninám! =)

    ReplyDelete
  40. Ptáček je nádherný!:)
    stachovaaneta@centrum.cz
    A přeju vše nej!

    ReplyDelete
  41. Happy birthday, and thank you for a lovely giveaway! :)

    I'd love the necklace please.

    kate1485 at hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Prosím, ať mám štěstí.. :D
    2. rtěnka♥ je nádherná :))
    Jinak přeji všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví a tak..
    luckkaa1@seznam.cz

    ReplyDelete
  43. Hi! :) I love your blog!!
    my email is fedestar_91@yahoo.it
    I'd love the lipstick!
    happy birthday :)byeee! :*

    ReplyDelete
  44. 3.
    Všetko najlepšie k narodeninám.
    amour.au.vogue@zoznam.sk

    ReplyDelete
  45. řetízek! :)
    veselý narozeniny! :)
    barbora.tomiskova@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Všechno je krásné a ještě jsem nic nevyhrála,tak by mi udělalo radost cokoliv :o)
    Happy B-day to you :o)
    Pipeta5@seznam.cz

    ReplyDelete
  47. 1) sleduju :)
    2) Vybrala bych si ty náušnice
    3) Hanca.Dang@seznam.cz

    A samozřejmě Všechno nejlepší k narozeninám! :)

    ReplyDelete
  48. Sleduju! :)
    Nejvíc se mi asi líbí ten řetízek.

    claire-style@seznam.cz

    A krásné narozeniny! :)

    ReplyDelete
  49. Sleduji :)
    Wow.. řetízek a rtěnka jsou úžasné !
    anonymi-ta@seznam.cz

    ReplyDelete
  50. Ten ptáček je parádní!
    hazzik@seznam.cz

    ReplyDelete
  51. sledujem :) a síce dosť pochybujem, že niečo vyhrám (hlavne pri toľkých ľuďoch, čo by si priali to čo ja :P), ale zapojím sa do boja o tú retiazku. Je úplne krásna ♥ náušnice môžem zo zdravotných dôvodov len niektoré a pri perách platí to isté, bohužiaľ :/
    a aby som nezabudla, želám ti dodatočne všetko najlepšie :) nech sa ti vo všetkom darí :)
    hells229@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Ach, brala bych ten řetízek :) když ho chcou všichni :D
    opožděně vše nej nej nej nej, at se daří, lásku a štěstí a zdraví :)
    mojarilla@seznam.cz

    ReplyDelete
  53. Řetízek :)
    cer.terka@seznam.cz
    Všechno nejlepší hodně zdraví štěstí :) a tak všechno co by sis přála :)

    ReplyDelete
  54. Všechno nejlšpí a mnoho milých čtenářů :)
    lucie.vejmolova@gmail.com

    Všechny ceny jsou moc moc krásné. Přeji si řetízek s ptáčkem :-)

    ReplyDelete
  55. Přeju ti, ať se ti splní všechna tvá tajná přání :)
    Rtěnka je parádní!
    ordinarylife@seznam.cz

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. asi trošku pozdě, ale přece jen ti přeju všechno nelepší k narozeninám :)
    moc se mi líbí ten řetízek s ptáčkem, je neuvěřitelně roztomilý :)
    yucka@seznam.cz

    ReplyDelete
  57. řetizek!! je nejnádhernější! <3
    annabrtnikova@gmail.com
    všecko nejlepší! :))

    ReplyDelete
  58. náhrdelník :) ale i ta rtenky je moc krásna

    simona.dandulova@gmail.com

    & happy birthday! ;)

    ReplyDelete
  59. Vybrala bych si ten řetízek :))

    thebutterflyeffect@seznam.cz

    ReplyDelete
  60. Jsem na tvém blogu poprvé ale moc se mi tu líbí, jsem zvědavá na další a další články :) Moc se mi líbí ten řetízek s vlaštovičkou :) A dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám a posílám bloggerskou pusu :-*

    L-LV@seznam.cz

    ReplyDelete
  61. WOW, ten řetízek je bombový :) brala bych ho hned všema deseti :)

    bararhv@gmail.com

    a happy b-day

    ReplyDelete
  62. všetko najlepšie ;) prosila by som retiazku!

    simonakocurkova@gmail.com

    ReplyDelete
  63. Já bych brala ty naušničky, jsou krásné.
    made.with.love@email.cz

    Ale jelikož už je tu přes 60 komentů, tak pochybuju že budu mít štěstí...

    A hodně štěstí, zdraví, lásky je samozřejmostí....

    ReplyDelete
  64. ten řetízek je krásnej, takže všechno nejlepší.))

    klarinenka@seznam.cz

    klarule.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Všechno nejlepší !!
    ten řetízek je nejrkásnější :)
    luvyouallthetime@gmail.com

    ReplyDelete
  66. Zaujímavý blog - sledujem :) A samozrejme všetko naj !

    Rúž má peknú farbu :)

    girlnamedz@centrum.sk

    ReplyDelete
  67. rrrtěnkaa!
    mentoska@usmej.se

    ReplyDelete
  68. retiazka :) Happy B-day!

    viktoria.kalisova@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Sleduji, sleduji, super blog se skvělým názvem ;-) Chocolate. Takže - ikdyž už to není aktuální - i tak ti přeji všechno nejlepší a ať se ti daří vše, na co sáhneš. Jinak moc se mi líbí ptáček a kontakt nechávám zde: teruwe@email.cz.

    ReplyDelete
  70. řetízek nebo náušnice
    aleachim15@seznam.cz
    Všechno nejlepší :-*

    ReplyDelete
  71. Happy Birthday ! I had mine in July . wish you a fun b day . very nice of you
    new gfc follower
    like the bird necklace

    tumblemumbo at gmail.com
    intl. thanks

    ReplyDelete
  72. Tak když máš narozeniny to by jsme měli spíš dát giveway tobě :) Tak já ti jednu dám čistě bloggerskou pusu :-* a kráásné narozeniny :)
    Z těch dárečků nemůžu, jsou nádherné nejvic ale asi řetízek :)
    s.pakostova@seznam.cz

    ReplyDelete
  73. Skvělá giveaway! :) Mi se líbí řetízek.
    Samozřejmě přeju všechno nejlepší k narozeninám :)

    evadoom@seznam.cz

    A jestli máš zájem tak je u mě na blogu taky giveaway :)

    ReplyDelete
  74. Great giveaway!

    1. I'm following the blog via Google Friends (Enid O'Hara)
    2. My e-mail: laninaboomerang@gmail.com and I'd love the necklace, but I like all three!
    3. Happy, happy birthday from Spain!

    ReplyDelete
  75. Všechno nejlepší:-)).
    Ceny jsou opravdu krásné, nejvíce mě zaujal řetízek.

    ssimka@centrum.cz

    ReplyDelete
  76. Ptáčka :))
    Happy b-day
    luci.enda@hotmail.com

    ReplyDelete
  77. 1. Sleduji!:)
    2. Řetízek s ptáčkem<33 alicecincurova@gmail.com
    3. Jen to neeeejlepší:)))

    ReplyDelete
  78. 1. Sleduji! :)
    2. Rtěnka :) invisible-kate@seznam.cz
    3. Vše nej ne! :*

    PS: Nevím přesně jestli jsem to udělala správně, ale máčkla jsem na Follow :D Nic jiného tu nebylo na google ;)

    ReplyDelete
  79. Už sledujem :)
    Radosť by mi spravila retiazka :)
    linkinzuzka@gmail.com

    Prajem všetko najlepšie, hlavne aby si sa stále usmievala :)
    inak, máš krásny blog :)

    ReplyDelete
  80. Máš naozaj krásny blog ♥.
    Sledujem ťa preto, lebo sa mi na ňom všetko páči!
    A Giveaway je dokonalá! Milujem vtáčiky - retiazka!!!

    ♥ - kejmy.do.it@gmail.com .
    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  81. ráda bych vyzkoušela tu rtěnku :-)
    všechno neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    ReplyDelete
  82. Bezvadná giveaway!!! :) Dokonalé ceny, jasně že tě sleduji. Sice jsem začala až teď, ale tvůj blog se mi fakt zalíbil a sledovat ho nepřestanu. Výhry si vybrala skvěle, nejvíce se mi asi líbí rtěnka, strašně ráda bych ji zkusila. Miluji rtěnky. :) Jé, ty máš narozky? Tak to všechno nejlepší a jen to nejkrásnější. Hodně štěstíčka, zdravíčka, lásky a plněných přání. :) Snad si to pořádně oslavila, nebo ještě oslavíš!! :) Měj se krásně a užívej si krásných dnů. Těším se na 3 šťastlivce a držím si palce. To jsem zvědavá. :)

    luckasumova@seznam.cz

    ReplyDelete
  83. Ahoj, nejvíc se mi líbí ty naušnice:) A taky opoždě přeju všechno nej k narozeninám!

    Vecerkova.petra@email.cz

    ReplyDelete
  84. ten řetízek je nejhezčí :))
    Happy B-day
    madden.michele@seznam.cz

    ReplyDelete
  85. Happy B-day! :)
    lucyblu24@yahoo.it
    I love Kiko Lipstick! :) kiss :*

    ReplyDelete
  86. řetízek:)
    opožděně krásné narozeniny!

    diaryofmia@gmail.com

    ReplyDelete
  87. I wish you the happiest birthday ever! :)
    GFC name:Ivana N.
    izzity@mail.bg

    and i would choose the necklace,it's lovely <3

    ReplyDelete
  88. všechno nejlepší k narozeninám :) hodně zdraví, štěstí, lásky a úspěchů v budoucnosti :)

    nemůžu se rozhodnout mezi řetízkem a rťenkou :D
    ve.posp@seznam.cz

    ReplyDelete
  89. Já sice na giveaway nikdy štěstí nemám, ale odstín té rtěnky mi prostě nedá spát, tak proč to nezkusit :D

    1. sleduji ;))
    2. delineate@seznam.cz ; rtěnka
    3. Áá, tady se slaví :)! Tak 'hepy bérzdej' :D, přeju hodně úspěchů v životě, lásky, starostí málo a splnění všech tvých přání ;D.

    ReplyDelete
  90. Moc se mi libi ten retizek je uzasny :)
    Nikol.oi@seznam.cz
    Mas moc hezky blog aaaa k tem narozeninam, vsechno nejlepsi a hlavne vsechno co si jen budes kdy prat :)

    ReplyDelete
  91. Já bych si přála náshredník s vlaštovkou :)
    kristinahruba@seznam.cz
    A všechno nejlepší!

    ReplyDelete
  92. sledujem! :) som pravidelným čitateľom, ale veľmi neprispievam :)
    ak náhodou, tak rúž by ma veľmi potešil :)
    PRAJEM KRÁSNE NARODENINY!

    hruzovakatarina@gmail.com

    ReplyDelete
  93. I love the necklace Dear such a nice giveaway
    And wish u a nice Happy birthday dear big kisses xxx

    ReplyDelete
  94. Mě se moc líbí náušničky :)
    Misiiinecka@seznam.cz

    Všechno nejlepší a nejkrásnější přeji! :)

    ReplyDelete
  95. I love the lipstick! *.*
    GFC: fedestar_91
    email: Fedestar_91@yahoo.it
    Happy B-day!!! :)

    ReplyDelete
  96. Řetízek s ptáčkem, je supeeer :-)
    NicolkaF@seznam.cz
    Všechno nejlepší k narozkám, slečno, ať vše klape tak, jak má!!!!!

    ReplyDelete
  97. Sleduji :)

    Líbí se mi rtěnka nebo náušnice ;)...

    Přeji Ti štěstí v životě, život ve zdraví, zdraví v pořádku, pořádek v hlavě a hlavu v oblacích :).

    JitusBeranova@seznam.cz

    ReplyDelete
  98. I love the necklace!
    Nice blog and happy birthday! :)

    lisaannuzzi@yahoo.it

    thevintagemarmalade.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Tak za prvé: Všechno nejlepší k narozeninám. Hodně štěstí, zdraví a hlavně si je pořádně užij =)
    Moc se mi líbí ty náušničky =D
    a mail : strakova.barbara@seznam.cz =)

    ReplyDelete
  100. Všechno nejlepší k narozeninám :)
    mysel.lebedikova@seznam.cz
    a prosím prosím ten řetízek :D Miluju perly a vlaštovky, prostě oooh :D

    ReplyDelete