15/07/2011

Today's bargain

Nedávno jsem si slíbila, že už si nesmím nic dalšího koupit (znáte to, že?). Dneska jsem ale procházela kolem obchodu s botami a na výloze byla obrovská cedule -20% na všechno, prostě jsem nemohla projít jen tak bez povšimnutí. Hned u vchodu mě zaujaly úžasné leopardí boty s ještě úžasnější cenovkou 259 Kč. Díky platformě jsou docela pohodlné i na chození po městě, tak jsem se nerozmýšlela moc dlouho. Na závěr mi slečna prodavačka u poklady oznámila, že dostanu slevu těch 20%, takže jsem zaplatila nakonec pouhých 207 Kč :)

Recently I promised not to buy anything new (you know that, don't you?). Today I passed by a shoe store and I spotted a huge notice 20% discount on everything. I couldn't just go away! Immediately at the entrance I spotted amazing leopard heels with even more amazing price 10€. Thanks to the platform they are quite comfortable also for longer walking so I didn´t hesitate much. Finally the salesgirl told me that I will get the discount of 20%, so I paid 8€ and left satisfied :)
  



Young Spirit (RENO)
 


Připománím poslední den giveaway o Lexikon MÓDA v proměnách času, výherce vyhlásím během víkendu!

Elle 

10 comments:

  1. O lalá, sexy :-)

    http://shaki-days.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hm, kočka!

    fashiondelicacy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I like leopard shoes,i have posted leopard sneaker photo :)
    Very beautiful!!
    Ali

    ReplyDelete
  4. myslim, ze na nohy vyzeraju lepsie nez len, ked pozuju na krabici:)

    ReplyDelete
  5. Jsou úžasný a za tu cenu! :)

    ReplyDelete
  6. tak tyhle šelmy už se pravděpodobně nemohou dočkat podzimní plesové sezony;)=)

    ReplyDelete