18/07/2011

Lush - Charlotte Island

Při posledním nákupu v Lushi jsem dostala jako vzorek tónovací mléko Charlotte Island. S opalováním nemám problém a věci tohoto typu jsem nikdy nepoužívala, tak jsem vzorek někam založila a zapomněla na něj. Při dnešním uklízení jsem na něj náhodou narazila a ze zvědavosti vyzkoušela.

At my last visit to Lush I got a sample of bronzing body tint Charlotte Island. I have no problems with sunbathing so I have never used things like this. I have mislaid it somewhere and forgot about it. Today I came across it when cleaning my room and tried it out of curiosity.




Určitě není třeba se bát výraznějšího odstínu samotného krému. Když se dobře rozetře, vytvoří přirozený nádech opálení. Já jsem použila 2 vrstvy, aby byl rozdíl na fotce lépe vidět. Takže vřele doporučuji všem, kdo se z jakéhokoliv důvodu nechtějí nebo nemohou opalovat, ale přesto chtějí mít "letní barvičku".

There´s no need to be scared of the bold tone of the cream alone. If spread well it makes very natural tinge of suntan. I used two layers to make it better visible in the picture. I recommend it to all who don´t want or can´t  get natural suntan and want to have "summer colour".




Co se mi líbí na tomto výrobku nejvíc, je fakt, že se nejedná o samoopalovací krém - takže stačí pouze smýt vodou (s trochou mýdla pustí hned a bez problémů)! Takže při dnešním počasí místo na pláž vyražte za opálením raději do Lushe...

What I like most is the fact that it´s not a self-tanning cream - you only have to wash it off with water (with a little bit of soap it runs immediately)!


Elle 

9 comments:

  1. vypadá trošku jako čokoláda :D

    ReplyDelete
  2. Shaki: vyzkouším a dám vědět :)

    ReplyDelete
  3. Vyzkoušej, to barvení mi také zajímá. :) Jinak je to super!

    ReplyDelete
  4. Asi je to skvělá vec:) naštěstí jáí takový věci nepotřebuj.Oplaluji se totiž až moc dobře:D

    ReplyDelete
  5. no nevím, mě podle fotky přijde spíš takový narůžovělý....

    ReplyDelete
  6. zkoušela jsem přes to bílé tričko a při normálním nošení to nepouští vůbec, jen při opravdu silném tření to nechá na látce nádech do hněda.

    ReplyDelete
  7. your picuter looks beautiful & delicious!

    ReplyDelete