14/07/2011

At midnight (almost)

Nikdy jsem tyto přírodní odstíny neměla na oblečení moc v lásce, ale nakonec se letos dostalo i na ně. A musím říct, že jsem se cítila dobře jako už dlouho ne!

I have never liked to wear natural colours, but finally I got them this season. And i must admit that I haven´t felt so good for a long time!



Wearing: kalhoty/pants, tričko/t-shirt, boty/shoes H&M, kabelka/bag NEW YORKER, řetízek/necklace ???




Uhodnete, kde jsem byla??
Can you guess where I was??

A připomínám, že ještě stále běží giveaway o Lexikon MÓDA v proměnách času!
Elle 

11 comments:

  1. Sluší ti, je to hezká kombinace!

    shaki-days.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Taky sem na tyhle barvy nikdy nebyla, ale letos z nich vyloženě šílím! :D :) A mimochodem, moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  3. Sluší ti to a jsi krásně opálená. Já tyhle pudrové barvy měla vždycky ráda a stále mám.

    ReplyDelete
  4. Mně se ta kombinace teda moc líbí!
    lepele-mele.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. the colours are great, good that u decided to wear them :)

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jemné, ale efektní! Sluší!

    fashiondelicacy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Pekné :) To tričko sa mi páči som fanúšik jednoduchosti

    ReplyDelete
  8. náhodou ti ty přírodní odstíny moc sluší =)

    ReplyDelete
  9. moc hezký boty... ty jsou z H&M nedávno nebo jsi je kupovala už před časem? :)

    ReplyDelete
  10. Teres: kupovala jsem je tak 2 měsíce zpátky, ale minulý týden jsem je tam ještě viděla :)

    ReplyDelete
  11. krásná kabelka, jsem úchyl na tyhle barvy poslední dobou;)

    ReplyDelete