02/05/2011

Rainy days

Počasí si poslední dobou dělá, co chce. Celý den bylo krásně sluníčko a zrovna když jsem se chystala fotit, spustil se obrovský liják. Už jsem myslela, že z toho nic nebude, ale naštěstí to za chvilku přešlo. A aspoň po dešti všechno hezky zazelenalo.
Recently the weather changed all the time. The whole day was sunny and just when I went out to take some pictures, an enormous downpour started. I thought that nothing would come of it, but it was over almost immediately. And at least everything turned nicely green. 







S koupí tohoto overalu jsem trochu váhala. Nikdy předtím jsem žádný neměla a nebyla jsem si jistá, jestli ho budu nosit a navíc nemám ráda cokoliv bez ramínek, protože mám neustále nutkání si to popotahovat. Nakonec jsem ho ale vzala a určitě toho nelituju. Díky volnému střihu a příjemné splývavé látce je to jedno z nejpohodlnějších oblečení co mám.
I hesitated a bit to buy this jumpsuit. I have never had one before and I wasn´t sure that I would wear it. And moreover I usually don´t like anything strapless because I have an urge to pull it up all the time. Finally I took it and I don´t regret at all. Thanks to the loose cut and pleasant flowing material it is one of the most comfy clothes I have.






Wearing: overal/jumpsuit C&A, svetřík/cardigan H&M, boty/shoes Italian market, šátek/scarf Mango, kabelka/bag ???, prstýnky/rings H&M, romwe, Kenvelo

Přeji krásné slunečné pondělí!
Have a nice sunny monday!


Elle 

9 comments:

  1. Skvěle si to doplnila těmi tyrkysovými detaily :)

    ReplyDelete
  2. Tyrkysove doplnky jsou krasne. Lak na nehty je ale uplne nejlepsi. Zadny overal nemam, i kdyz se mi libi. Ale bez raminek bych ho mit opravdu nemohla.

    ReplyDelete
  3. Jéé,ty doplňky jsou krásné, jak píšou holky. A overal mám na svém seznamu taky, opravdu se mi tenhle Tvůj černý moc líbí! :)

    ReplyDelete
  4. Love that turquoise colour! And the jumpsuit suits you really well too :)

    ReplyDelete
  5. Nice post & love youre blog
    I'm following now!
    wanna follow me?
    love,xx

    ReplyDelete
  6. máš krásný ruce, fakt jo. (sakra, teď si připadam, jako chlap=D)...a samozřejmě, že ti to opět moc sluší

    ReplyDelete