05/05/2011

Golf

O golf jsem se nikdy nijak zvlášť nezajímala, ale když se objevila akce "Hraj golf, změň život" - 3 lekce za        299 Kč - tak jsem si řekla, proč ne. Aspoň zjistím, jestli by mě to vůbec bavilo.
I´ve never been much interested in golf, but recently I had a chance to take part in a project "Play golf, change life" and I took 3 initial lessons. At least I could find out if it´s my cup of tea.

Jeden z prvních poznatků byl, že to vůbec není tak jednoduché, jak to v televizi vypadá (co jsem taky čekala). Po třech lekcích vím, jak tu hůl držet, že musím pokrčit nohy a sledovat míček. To je tak asi skoro všechno. Mým nejoblíbenějším sportem se to asi nestane, ale docela mě to bavilo, to jo :)
The first thing I discovered was that it was not so easy as it looks in TV (what else did I expect?). After three lessons I know how to hold the club, that I have to bend the knees and watch the ball. That´s it. It won´t probably become my favourite sport, but I enjoyed it :)

Na hřišti jsem se odfotit nestihla, tak aspoň pár fotek z dodatečného "tréninku" na naší louce (všem znalcům golfu se omlouvám na svůj amatérský postoj). A děkuji Honzovi za zapůjčení (fotogenických) holí ;)
I didn´t manage to take some pictures on the course, so I post those from the additional "practice" in front of my house (I apologize to all golf experts for my amateur stance).













Máte vy nějaký oblíbený sport??
Do you have some favourite sport??

Elle 

6 comments:

  1. Přesně tohle říkal manžel, když byl poprvé na golfu. Stejně jako je to se střelbou. V televizi může střílet kdejaká křehká blondýnka, a přitom ve skutečnosti střelíš a ruka (vlastně ruce, protože střílíš oběma) ti div neuletí :D. Občas dělám power jogu a v létě sem tam běh, ale nejradši mám lehkou turistiku.

    ReplyDelete
  2. pěkný fotky:)
    já ráda inline snowboard, a před otřesem mozku sem dělala jiu jitsu a box:)
    A na golf se teprve chystám:)

    ReplyDelete
  3. jú, aj ja som vždy chcela golfovať :) ako ti to sekne!

    ReplyDelete
  4. Já už nějakou chvíli golfuju, je to moc příjemný sport ;) a taky mám ráda tenis a v zimě snb (letos jsem se dokonce stala instruktorkou :-D) a taky jsem se dočetla, že i móda je sport ;)

    ReplyDelete
  5. great photos! xoxo

    ReplyDelete
  6. Já jsem golfovat zkoušela a bavilo mě to. Bohužel není na to moc času. Jinak jsem 15 let krasobruslila, pak trénovala děti v oddíle a teď už jen ve školičce bruslení. Chodím si zacvičit aerobik, jezdím na in-linech, v zimě sjezdovky (na snowboard kvůli kolenům nemůžu) a v létě ráda plavu. :)

    ReplyDelete