24/05/2011

Final packing

Za dnešní den jsem toho zvládla, myslím, docela hodně - byla jsem po dlouhé době na kávu s kamarádkou Mončou, navštívila solnou jeskyni (znáte? chodíte?), vykoupila drogerii, sháněla mucholapky a odřela si nohy v lodičkách. A hlavně jsem se konečně sbalila - ono sbalit se na týden do příručního zavazadla není žádná legrace...

Today I managed a lot of things - I had a coffee with my friend after a long time, I went to a Salt cave (do you know? do you like?), bought some cosmetics, was looking for the flypapers and grazed my feet because of uncomfortable heels. And mainly I finally I packed my luggage - it wasn´t quite that easy to pack the things for one week to the hand luggage...




Elle 

4 comments:

  1. Mohla by být ukázka toho, co jsi nakoupila v drogerii? :) Jinak naprosto ti rozumím s tím balením, já mívám stejný problém. :)

    ReplyDelete
  2. Veronique: určitě ano :) nakoupila jsem nějakou tělovou kosmetiku, takže otestuju a pak jsem dám nějakou mini recenzi

    ReplyDelete
  3. Šťastnou cestu a příjemné zážitky! :-)

    ReplyDelete