08/04/2012

Like?

Konečně jsem se k tomu odhodlala. Někteří z vás si možná pamatují, že jsem ke stránce na facebooku byla vždy spíš skeptická, jestli to má vůbec nějaký význam. Ale někteří z vás mi psali, že třeba nepoužívají bloglovin a že by jim to usnadnilo sledování. A navíc budoucnost sledování přes GFC je stále nejistá, takže jsem se nakonec rozhodla pro. Stránku jsem založila včera (co všechno člověk nezvládne, když je nemocný?), takže tam toho zatím moc nenajdete, ale hned tento týden začnu přidávat odkazy na zajímavé články, bonusové fotky nebo nějakou tu inspiraci. Takže každý váš like mi udělá velkou radost!  
PS - nový outfit post dnes večer :)
Finally I decided to do it. Some of you remember that I´ve always been rather sceptical about facebook page (the question of usefulness). But some of you wrote me that they don´t use blogloving and that it would simplify following of my blog. And besides the following through GFC is always rather uncertain. So I established my first facebook page. I did it only yesterday so there´s for now not much to find but I´ll start immediately to add links to some interesting articles, bonus pictures or some inspiration. So every single one of your likes will make me happy! :)
PS - new outfit post this evening :)




4 comments: