10/04/2011

Sufle alla cioccolata



Můj další recept je opět z Itálie - čokoládové suflé. Tento dezert je tam poměrně běžný, u nás bohužel zatím tak rozšířený není. Nicméně pro milovníky čokolády je to pohádka :) A příprava je navíc velice snadná. Jediné, na co je třeba dát si pozor, tak je doba pečení. Musíte to odhadnout tak, aby vnější vrstva byla upečená, ale uprostřed zůstala hmota tekutá. V receptu je uvedeno 10 minut, já jsem je měla trochu menší, takže mi stačilo 7 minut. Je potřeba to vyzkoušet. Recept najdete zde.

My another recipe is again from Italy - chocolate soufflé. There it´s a common dessert, here you can find it quite rarely. Anyway, for the chocolate lovers it´s a dream :) What´s more, the preparation is very easy. You can find the recipe here (The recipe is unfortunately available only in Czech. If you are interested, write me an e-mail and I´ll send you the english translation).







V pátek jsem se vydala do parku fotit magnolie, ale nakonec z toho nic nebylo. Obloha se zatáhla a vypadalo to na déšť. A navíc jsem zjistila, že ještě nejsou tak nakvetlé, jak jsem si myslela. Takže další pokus dneska, snad se to podaří!

On friday I went to the park to take some pictures of magnolia, but at the end nothing came of it. The sky clouded over and the rain seemed to start every second. And besides the trees weren´t yet as blossomed as I thought. So, another try today, hopefully I´ll succeed!


Přeji hezký zbytek víkendu!
Have a nice rest of the weekend! 


Elle 


PS - dneska jsem si poprvé objednala z romwe.com, už se nemůžu dočkat!! Nemáte zkušenosti, za jak dlouho balíček dorazí do ČR?? Mimochodem právě je tam poštovné zdarma, doporučuji využít :)

12 comments:

  1. čokoláda&jahody <3

    www.theannettevogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. wow, to vypadá libově! yummy! :-)

    ReplyDelete
  3. Jeeeejda, to vypadá naprosto unikátně, musím to hnedka o víkendu zkusit!!

    www.beawesomekitty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wááá, nabudúci víkend ich budem jednoznačne piecť! Ďakujem :*

    ReplyDelete
  5. That looks so delicious! I've got to try this one day.

    paperwhales.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. yummy))

    http://alia-sweet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. To je hoodně svůdný dezert! Strašně se mi líbí, jak ta čokoládová hmota vytéká z upěčeného těsta (jštěže si to z té orazovky nemůžu vzít, protože jak se znám, tak bych to spolkla všechno :D). A jahody k tomu? Dokonalá kombinace :)

    ReplyDelete
  8. Klobouk dolů, udělat správné suflé neni žádná sranda.

    ReplyDelete
  9. teeeeda článek přímo pro mě:), suflé miluji, měla jsem ho prvně na narozeninové večeři v café imperiál polreicha, bylo úžasně čokoládové a k tomu jsem měla takovou višňovou omáčku, bylo to dohromady báječné. ta hořká čokoláda a kyselá chuť višní! určitě vyzkouším, díky za tip!!
    ps: dostalas mě, a za to jsem čtenář :))

    ReplyDelete
  10. doporučuju všem vyzkoušet, na první pohled to nevypadá, ale je to opravdu vynikající ;)

    Weruska: děkuji za tip, příště k tomu zkusím nějakou omáčku vymyslet ;)

    ReplyDelete
  11. Musím autorku zklamat, ale toto není suflé! Nicméně je to poměrně dobře udělaný lava cake.

    ReplyDelete