23/04/2011

Fail...

Tak přesně takto jsem se nedávno vypravila do školy (zapomněla jsem si přezout boty, ve kterých jsem byla před odchodem nakrmit králíka). Taky se vám stalo už něco podobného?

This is exactly how I went out (to school) recently (I forgot to change the shoes which I wear when I go to feed my rabbit). Did something similar happen to you, too? 






A taky mi už přišel roztomilý zaječí prstýnek z romwe. Mám radost, že to vyšlo zrovna na Velikonoce. Tak utíkám barvit vajíčka ;)
And I´ve also received cute rabbit ring from romwe. I´m happy it arrived exactly at Easter :)





Elle 

6 comments:

  1. No mne sa raz stalo že som sa niekam vybrala do Billy papučiach

    ReplyDelete
  2. ja zas vždy vybehnem z nejakého múzea v návlekoch...a btw. krásne pančuchy!

    ReplyDelete
  3. Zaklepat! Zatím se mi nic podobného nestalo. Jen jsem párkrát odešla bez náušnic, to se pak cítím, že nemám hlavu :-D.

    ReplyDelete
  4. Ten prsten je vynikající!!! :-)

    ReplyDelete
  5. pekne pancusky, a ten prstienok nema chybu!

    ReplyDelete