11/04/2011

Random weekend pictures

Update: Právě jsem byla v H&M a už měli vystavenou část nové Conscious Collection. Musím říct, že jsem byla nadšená – lehounké materiály, něžné krajky a to všechno v jemných přírodních barvách. Už mám vyhlídnutých pár kousků :) 
Update: I´ve just stopped in H&M and saw a part of a new Conscious Collection. I was really very enthusiastic about it - light materials, tender lace and everything in soft natural colours. I can´t wait buying something :)

Můj víkend byl studijní, kulinářský (viz recept na suflé) a výletní. Vyrazili jsme si s rodinou na hrad a zámek Buchlov. Vzala jsem si pro jistotu dva foťáky - kompakt se mi vybil asi po 7 fotkách a zrcadlovka to zvládla už po 4. Klasika. Mobil to jistí.
My weekend was - studying, cooking (see previous post - soufflé recipe) and going for a trip. I went toghether with my family to visit the castle and chateau Buchlovice. Just to be sure I took two cameras - the compact one got discharged after 7 pics and the reflex camera did the same already after the fourth one... A tradition. Mobile rules.





Výborný sobotní oběd.
Delicious saturday lunch.


Pánovi jsem záviděla batůžek.
I was envious of his backpack.




Kandidát na nejlepší foto výletu.
A candidate for the best picture of the trip.





Zámek Buchlovice.
Buchlovice Chateau.



= 14 stránek bakalářské práce.
= 14 pages of my thesis.

A zkouška na závěr.
And some exams.



Elle 

No comments:

Post a Comment