23/03/2011

Kristi´s things

Dneska jsem úplnou náhodou narazila na blog Kristi´s Things a v jednom z prvních příspěvků na odkaz na článek o ní. Při čtení onoho článku se mi až tajil dech. Vždyť sama také říká, že Pýcha a předsudek patří mezi její zamilované romány... Šatičky, halenky, střevíčky na podpatku, peleríny, pastelové barvy a krajky... když mi přijde nová zásilka korálků a komponentů, nemůžu se od tvorby odtrhnout... spousta receptů na vlastnoručně upečené sušenky, muffinky, dortíky a další sladké dobroty... Zkrátka řečeno, v článku byly zmíněny skoro všechny MOJE největší záliby. Že by spřízněná duše? :o)  Bez váhání jsem "projela" celý zbytek stránky a okamžitě jsem se zamilovala do jejich romantických outfitů ve stylu vintage, i nápaditých vlastnoručně vyráběných šperků.

(Just brief english translation this time) Today I came across the blog Kristi´s Things and reading the article about her I was stunned. She claims her favourite novel is Pride and Prejudice... Dresses, blouses, shoes with heels, pelerines, pastel shades and lace... she loves making jewelery... many recipes of cookies, muffins, cakes and other yummies... Simply there were described almost all of MINE hobbies. I didn´t hesitate to skim the whole site and I immediately fell in love with her romantic vintage outfits and creative handmade jewellery.  









V blogování jsem zatím nováček, ale jistou mlžnou představu o tom, kam a jak dál pokračovat, jsem měla. A tato představa dneska díky Kristi nabyla mnohem konkrétnějších obrysů! Díky za inspiraci ;)

I´m a newcomer at blogging but I had a certain vague idea about its future. Thanks to Kristi are my ideas much more clearer now! Thanks for inspiration ;)

PŘEJI VŠEM KRÁSNÝ ZBYTEK DNE!

HAVE A NICE DAY!

Elle

3 comments:

  1. jee to je super najit nekoho takhle sprizneneho :)
    Mas moc pekny blog !

    ReplyDelete
  2. Díky za tip na zajímavý blog. Byla jsem uchvácena jako Ty :).

    ReplyDelete
  3. Děkuju za zmínku :) To jsem ráda, že aspoň někoho inspiruju :)

    ReplyDelete