06/07/2012

Eyelash perm

Pro dnešek mám pro vás kosmetický tip na léto - trvalá na řasy. Protože letos trávím delší dobu v horku a u moře, rozhodla jsem se před odjezdem si nechat udělat trvalou na řasy. 
O co jde? Princip je v podstatě stejný, jako u trvalé na vlasy. Na miniaturní váleček (podobný pěnové natáčce) se řasy přichytí latexovým lepidlem a natočí do požadovaného tvaru. Pak se nanese trvalá v podobě gelu a následně ustalovač.  Nakonec se řasy nabarví. Celá procedura trvá cca hodinu a čtvrt a já jsem za ni zaplatila 290 Kč. Kdo má citlivé oči jako já, připravte se na pálení, slzení a zarudnutí očí. Všechno ale do půl hodiny po zákroku zmizí. Trvalá a barvení jsou permanentní, takže vám vydrží, než vám řasy vypadají, tj. zhruba 2-3 měsíce. Já už mám trvalou skoro měsíc a zatím vypadá pořád stejně.

Doporučuji všem, kdo chtějí i v horku a ve vodě vypadat dobře a nemají rádi voděodolné řasenky :)

For today I have for you a summer cosmetic tip - eyelash perm. Because this year I´m spending some time at the seaside where´s really hot weather, I decided to have my eyelashes permed. 
What is it? Basically it´s the same process as hair perm. Eyelashes are curled and glued around a small roller. Then perm and fixer are applied. Finally the lashes are dyed. The whole procedure takes about one and quarter of an hour. Those of you who have sensitive eyes (like me) prepare for smarting, tearing and reddening. But everything disappears withing half an hour after the treatment. Both perm and dyeing are permanent, that means that it will last until your lashes fall out (that´s approximately 2-3 months). I have it already for one month and it looks still the same.

I recommend it to all of you who having bath and sweating still want to look great and don´t like waterproof mascara :)



PŘED/BEFORE
PO/AFTER
S ŘASENKOU/WITH MASCARA


Máte vy nějaké zkušenosti s trvalou na řasy nebo se na ni chystáte?
Do you have your own experience with eyelash perm or are you planning to get it?



9 comments:

  1. někdy bych to chtěla vyzkoušet :)

    ReplyDelete
  2. Niekedy vyskúšam :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Velmi zajímavý :))

    ReplyDelete
  4. supeer :) hned by somto vyskusala

    ReplyDelete
  5. Tak já mám svoje nenalíčené řasy jako ty s řasenkou :D. O tomto jsem vůbec neuvažovala akorát jeden čas o pernamentních umělých řasách, ale nesnesu obyčejné umělé řasy na ty jsem úplně alergická. Takže zůstanu u řasenky ta mi stačí :).

    ReplyDelete
  6. Zajímavá věc, ale myslím, že ji nikdy nevyužiju. Mám hodně citlivé oči a nějak mi to za to nestojí, ale vypadá to dobře :-)

    ReplyDelete
  7. Wow this is amazing!
    Chiara
    http://effenshion.blogspot.com

    ReplyDelete