17/05/2012

Instagram random

Na iPad jsem se těšila hlavně kvůli aplikaci instagram a vůbec mě nezklamala, právě naopak. Hrozně mě baví  jednoduchost pořizování, upravování a sdílení obrázků obyčejných věcí, na které během dne narazím. A přestože teď nemám zrovna moc času na nové příspěvku, na instagramu u mě najdete každý den něco nového. Sledovat mě můžete jako @chocofashion nebo přes followgram tady.
I couldn´t wait to have a new iPad in my hands especially because of the app instagram. And I´m not disappointed at all, I really love it! I like the ease of taking, editing and sharing of pictures of simple things I came across during the day. Althought I don´t have much time now for new posts, on my instagram you can find everyday something new :) You can follow me as @chocofashion or through followgram here.

(click on pictures for bigger size)



Follow:
@chocofashion


12 comments:

  1. presne nad tými tromi odtieňmi od essence som včera lamentovala asi hodinu!A vybrala som si ten modrý:)

    ReplyDelete
  2. Pěkné fotky! :) Jinak jsem se divila, že máš tak dlouhé vlásky a to jsou asi clip-in jak sis kupovala, že? :) Vypadáš v nich skvěle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, to jsou ony :) ale nenosím je moc často, spíš jen výjimečně. A děkuji! ;)

      Delete
  3. krásné fotky, moc mě zaujaly laky od essence. jsou z této kolekce?
    krissfahionstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mint, béžový a šedý určitě, kupovala jsem je nedávno. U fialového si nejsem úplně jistá, ale myslím, že by tam měl být ještě taky :)

      Delete
  4. pěkné :) Jak chutná Bubble Tea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobře :) záleží jaký si vybereš - jestli mléčný (ten je spíš jak ovocný koktejl), ochucený zelený (ty mám nejradši) nebo ještě ten třetí, který mi teď vypadl jak se jmenuje :)) ale chutná jako ovocná šťáva. Každopádně doporučuji vyzkoušet!

      Delete
  5. Nice information, many thanks to the author. It is incomprehensible to me now, but in general, the usefulness and significance is overwhelming. Thanks again and good luck!

    ReplyDelete